سید کرامت الله کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسئولان ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد حساسیتی خاص برای امر آموزش با هدف آشنایی هر چه بیشتر مجریان و دست‌اندرکاران با قوانین و مقررات به منظور انجام بهتر امور انتخاباتی دارند.
وی افزود که به همین دلیل متولیان ستاد انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد دوره‌های آموزشی را از چند ماه قبل طراحی و اجرا کرده‌اند.
دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چند ماه گذشته دوره‌های آموزشی با عناوین آشنایی با قوانین انتخابات، سیستم انتخاباتی کشور، کاربری سیستم جامع انتخابات، مدیریت فناوری اطلاعات و آسیب شناسی انتخابات ادوار قبل برای گروه‌های مختلف در این استان برگزار شده است.
کریمی عنوان کرد: این دوره‌ها برای هیات های اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌های استان و توسط معاون سیاسی و امنیتی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و مسئول و کارشناسان آموزش انتخابات برگزار شده است.
وی ابراز داشت: این آموزش‌ها به طور تقریبی برای هر کدام از فرمانداری‌های هشت‌گانه کهگیلویه و بویراحمد به مدت 80 ساعت برگزار شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود.
کهگیلویه و بویراحمد 713 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.