مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: آتش نشانی این شهرستان فاقد ایستگاه مرکزی است.

مجید علیپور در گفت وگو با خبرنگار ایلنا گفت: آتش‌نشانی مرکز استان چهارمحال و بختیاری که به نوعی مرکزیت آتش‌نشانی کل استان و شهرستان را در برابر حوادث به عهده دارد، از داشتن یک ایستگاه مرکزی در سطح شهر محروم است. 

وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی شهرداری شهرکرد،از گذشته زمین مرغوبی را در مرکز شهر، مخصوص به این امر داشته است، افزود: احداث و تجهیز ساختمان جدید، با توجه به بودجه‌های محدود سازمان و همچنین شهرداری، عملا ممکن نیست و می‌طلبد متولیان امر مدیریت ما را یاری کنند.

علیپور گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد بر خود واجب می‌داند تا با این شفاف‌سازی رسما به شهروندان در شهرکرد و کل استان عزیزمان اعلام کند که مردم، شهرداری شهرکرد و سازمان آتش نشانی تمام همت خود در جهت ایمن سازی شهر به کار می بندند، خصوصا در مباحثی که مربوط به پرسنل آتش نشانی است و جان فشانی‌های ایشان نمایان است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد اظهارکرد: امیدواریم مسئولان در یک همگرایی خداپسندانه، گره از این مشکلی که ایمنی مردم را نشانه رفته است، باز کنند تا خدایی نکرده در یک سانحه، پشیمانی غیر قابل جبرانی به بار نیاید و همگی در پیشگاه خداوند و مردم رو سیاه نشویم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.