به گزارش ایرنا، حسن صادقی سه شنبه شب در افتتاح ستاد کارگری انتخاباتی حسن روحانی در گچساران اظهار داشت: دولت نهم و دهم به گونه ای کشور را تحویل دولت یازدهم داد که صندوق ارز کشور سرمایه ای نداشت، بیکاری 19.3درصد، تورم 49.7 درصد و رشد اقتصادی منفی چهار درصد بود.
وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید زمانی دولت قبل را تحویل گرفت که در حوزه نفتی روزانه 500 هزار بشکه نفت زیر پرچم کشورهای دیگر صادر می شد و درآمد توریسم از 3.4 میلیارد دلار به 700 میلیون دلار رسیده بود.
صادقی بیان کرد: در دولت نهم و دهم تبادل ارز بجای اینکه زیر نظر سیستم بانکی و مبادلات بانکی بین المللی انجام گیرد با گونی به صورت قاچاق صورت می گرفت.
وی با بیان اینکه بدهی کشور به شرکت های پیمانی طرف قرارداد با وزارت نیرو در دولت هشتم صفر بود، گفت: بدهی دولت هشتم به بانک ها، صندوق های بیمه ها پنج هزار و 700 میلیارد تومان بود در حالی که در دولت نهم و دهم به 370 هزار میلیارد تومان رسید.
معاون هماهنگی امور استان های خانه کارگر کشور گفت: دولت هشتم صندوق ارزی کشور را با 44 میلیارد دلار به دولت نهم تحویل داد در حالی که این صندوق سرمایه ای نداشت به دولت یازدهم تحویل داده شد.
وی گفت: دولت نهم و دهم به گونه ای کشور را تحویل دولت یازدهم دادند که به دلیل تحریم های بین المللی سیلوهای کشور سه روز ذخیره گندم داشتند و نفت در مقابل کالاهای دیگر از جمله دارو و غذا مبادله می شد.
صادقی با بیان اینکه دولت هشتم در قلعه رفیع استعدادهای مختلف، کشور را به دولت نهم تحویل داد ابراز کرد: در دولت هشتم تورم 10.4، بیکاری 11.3، رشد اقتصادی مثبت 4.7 و میزان صادرات نفت 44 میلیون و 500 هزار بشکه در روز بود.
وی ادامه داد: در دولت هشتم روابط کشور با تمام جهان یک رابطه داد و ستد بوده و چیزی به عنوان تحریم وجود نداشت.
صادقی با بیان اینکه چهار دولت در کشور بعد از جنگ روی کار آمد، گفت: این دولت ها در زمینه اشتغال، تولید سرانه، درآمد سرانه ملی، روابط خارجی و ساخت زیر ساختهای اقتصادی کشور کارهای بزرگی انجام دادند.
وی با بیان اینکه در دولت هشتم ما تنها با رژیم صهیونیستی روابط تجاری نداشتیم، گفت:در حوزه هسته ای کشور ایران تا مرحله تولید کیک زرد پیش رفته بود.
صادقی ابراز کرد: دولت یازدهم امروز به جایگاهی رسیده که درآمد نفتی ما به سال 1384 رسیده است.
معاون هماهنگی امور استانهای خانه کارگر کشور گفت: در دولت یازدهم ایران از بند هفت منشور بین اللمل نجات یافت.
صادقی ابراز کرد: اضافه شدن یارانه ها به مبلغ 150 هزار تومان ادبیات ناشدنی است و دولت یازدهم مخالف حمایت از قشر ضعیف نیست بلکه به دنبال راه حلی برای اشتغال فرزندان این قشر است.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
2082/8005 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.