معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از سفر قریب الوقوع وزیر نیرو به این استان در روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه 96 به مناطق مختلف این استان خبر داد.

علی رضا جنتی به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: حمید چیت‌چیان وزیر نیرو در دولت یازدهم قرار است برای افتتاح و شروع عملیات اجرایی سه پروژه مهم آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد فردا چهارشنبه به این استان سفر کند.

وی شروع عملیات اجرایی تصفیه خانه اضطراری آب یاسوج، شروع عملیات اجرایی آب رسانی به چهار شهر کهگیلویه و افتتاح فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب دوگنبدان مرکز گچساران را سه پروژه اصلی برای سفر وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: چیت‌چیان، وزیر نیرو در ساعت 12 فردا سفر خود را در شهر یاسوج آغاز و سپس به گچساران سفر کرده و آنگاه در حوزه کهگیلویه بزرگ آخرین پروژه سفر خود را کلنگ‌زنی می‌کند.

جنتی با بیان اینکه تمامی پروژه‌های ذکر شده مربوط به حوزه آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد است خاطرنشان کرد: وزیر نیرو فردا عصر از ساعت 20 یاسوج را به مقصد تهران ترک می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.