به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی عصر دوشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: بر این اساس باید از ایجاد صنایع بزرگ در استان به دلیل ایجاد آلودگی محیط زیست و تخریب جنگل و مرتع پرهیز شود.
وی افزود که ایجاد این‌گونه صنایع در کهگیلویه و بویراحمد مشکل بیکاری استان را نیز حل نمی‌کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این استان به دلیل برخورداری از مواهب طبیعی متعدد از قبیل جنگل، مرتع و آب می‌تواند در سال‌های آینده جزء استان‌های راهبردی کشور در زمینه محیط زیست شود.
خادمی عنوان کرد که باید با حفاظت هر چه بیشتر از عرصه‌های زیست محیطی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد جایگاه ملی آن را روز به روز در این راستا ارتقا داد.
وی ابراز داشت: انتظار می‌رود که مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز کمک فکری و نرم افزاری لازم را به کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که بخش عمده‌ای از اعتبارات عمرانی این استان به جای هزینه شدن برای تکمیل و افتتاح طرح‌های عمرانی صرف پرداخت حقوق برای صیانت از عرصه‌های زیست محیطی و منابع طبیعی می‌شود که رفع آن مستلزم تصمیم گیری و چاره اندیشی مسئولان کشوری است.
خادمی اظهار داشت: اعتباراتی در سفر 24 و 25 مرداد سال گذشته رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد در حوزه محیط زیست مصوب شد که بخشی از آن تاکنون تخصیص نیافته است.
وی افزود که اطلاع رسانی از خدمات دولت تدبیر و امید جزء وظایف و نقش‌های اصلی مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد است.
خادمی بیان کرد: این اقدام مهم پاسخی مناسب به برخی دروغ‌ها و نسبت‌های ناروای عده‌ای از افراد به دولت یازدهم خواهد بود.
وی عنوان کرد که دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد امکانات، تجهیزات، نیروها و خودروهای خود را برای برگزاری مطلوب و باشکوه انتخابات پیش رو در اختیار ستاد انتخابات استان قرار دهند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.