دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در روز عید مبعث سال جاری در دیدار با مسئولان اجرایی، مردم و جمعی از سفیران کشورهای اسلامی مطالب مهمی از جمله در زمینه انتخابات پیش رو بیان فرمودند.
وی ادامه داد که به فرموده معظم له ملت منسجم و با بصیرت ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات پیش رو همچون دیگر عرصه ها یکبار دیگر دشمنان را مایوس کرده و تو دهنی محکمی به آنان می زنند.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: نگاه و توجه داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری به خارج از کشور نباشد زیرا ایران اسلامی دارای ثروت های چشمگیر مادی، معنوی و انسانی است.
حجت الاسلام حسینی عنوان کرد که باید با مدیریت صحیح این ثروت ها علاوه بر استفاده بهینه تر زمینه تبدیل آنها از حالت بالقوه به بالفعل نیز فراهم شود.
وی با اشاره به 9 اردیبهشت روز شوراها، ابراز داشت: شوراها زبان گویای اهالی روستاها و شهرها و واسطه بین مردم و مسئولان اجرایی هستند.
امام جمعه یاسوج گفت که اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد در حد توان به مردم خدمت کرده و به جای منافع شخصی و یا قومی همواره مسائل جمعی را در نظر داشته باشند.
حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد در هر 2 انتخابات پیش رو به افراد اصلح، توانمند و کارآمد رأی دهند و مسائل طایفه گرایی و تعصبات بیجا را کنار گذارند.
وی با تبریک سالروز ولادت امام سوم شیعیان و روز پاسدار، افزود که امام حسین (ع) احیاگر دین مبین اسلام یود و همه باید برای عزت و اقتدار ایران اسلامی از امامان معصوم الگو بگیرند.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به 11 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، بیان کرد: کارگران به عنوان سربازان عرصه تولید نقش مهمی در شکوفایی اقتصاد کشور دارند.
وی 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم را یادآور شد و عنوان کرد که معلمان چراغ راه هدایت انسان ها به عنوان آینده سازان جامعه بوده و معلمی نیز شغل پیامبران است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.