به گزارش ایرنا، مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان گچساران روز چهارشنبه در آیین نمادین جشن شکرگزاری قرآن پایه سوم در دبستان دخترانه شاهد فدک گفت: طرح ارتقای آموزش قرآن پایه سوم ابتدایی باهدف ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای یادگیری تلاوت صحیح آیات قرآن کریم و ترویج فرهنگ نجات‌بخش قرآن در مدارس این شهرستان اجرا شد.
ظهیرالدین پورالحسینی تقویت اعتقادات دینی و مذهبی، انس با قرآن در بین دانش آموزان و تقویت مهارت روان‌خوانی قرآن کریم را از مهمترین اهداف این طرح عنوان کرد.
وی با بیان اینکه پرورش و تربیت انسان‌های سالم، سبب شکل گیری جامعه سالم می‌شود افزود: آشنا کردن دانش آموزان با آموزه‌های دینی یکی از رسالت‌های بزرگ آموزش و پرورش است.
پورالحسینی گفت: طرح فراگیری قرآن دانش آموزان پایه سوم ابتدایی یکی از طرح‌های نظارتی وزارت آموزش و پرورش برای ارتقای قرآن آموزی از کودکی در جامعه است.
وی ابراز کرد: عمل به احکام اسلامی نقش مهمی در تربیت و اصلاح دانش آموزان و جوانان برای داشتن جامعه‌ای سالم دارد که باید از ابتدا و در دوران دانش آموزی تقویت شود.
پورالحسینی افزود: تربیت فرزندان سالم و مأنوس کردن آنان با علوم قرآنی یکی از بزرگترین سرمایه ها و سبب خوشبختی والدین است.
بیش از 181 باب فضای آموزشی در این شهرستان وجود دارد که 25 هزار دانش آموز در آنها به علم آموزی مشغول هستند.
خبرنگار مریم صیادی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.