به گزارش ایرنا، فتاح محمدی روز چهارشنبه در بازدید از بیمارستان شهدای گمنام تأمین اجتماعی یاسوج و عیادت از بیماران کارگر اظهار کرد که دولت با اجرای طرح تحول سلامت و کاهش هزینه سهم بیماران تا هفت درصد، خدمت ماندگاری را به مردم ارائه کرده است.
وی بیان کرد: توسعه خدمات درمانی و ایجاد بخش‌های تخصصی در بیمارستان‌ها به‌ویژه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج در یک سال گذشته نشانگر روند مطلوب توسعه خدمات درمانی و بیمارستانی در دولت یازدهم است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم همکاری بیشتر شورای اسلامی و شهرداری یاسوج و کمیسیون ماده 5 برای تغییر کاربری زمین‌های بیمارستان شهدای گمنام یاسوج و توسعه فضای فیزیکی این بیمارستان و افزایش خدمات درمانی به قشر کارگر تأکید کرد.
وی اظهار کرد: ارائه خدمات درمانی تخصصی و رضایت‌مندی کارگران بیانگر برنامه‌ریزی و تلاش مدیریت و درمان تأمین اجتماعی در توسعه این بخش است.
مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که سال گذشته یک‌میلیون بار بیماران به مراکز ملکی تأمین اجتماعی این استان مراجعه کرده‌اند.
پیام اکبری تصریح کرد که برای توسعه تجهیزات و ارائه خدمات تخصصی در استان سال 95 حدود 40 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی به توسعه خدمات تخصصی در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج در یک سال گذشته اشاره کرد و افزود: توسعه خدمات این بیمارستان نیازمند همکاری شهرداری و کمیسیون ماده 5 است، بااین‌وجود مطالبه هزینه‌های بالا برای افزایش فضای بیمارستان مانعی برای توسعه این مرکز درمانی مهم است.
مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: توسعه مراکز درمانی تأمین اجتماعی اعم از مستقیم و غیرمستقیم چتر امنیتی خوبی برای قشر کارگر ایجاد کرده است.
صابر مظاهری اظهار داشت: برای قشر کارگر در بخش سلامت به لحاظ وجود مراکز درمانی امکانات خوبی فراهم شده اما با توجه به جمعیت بالای 90 هزار نفری کارگران توسعه بیمارستان تأمین اجتماعی و مراکز درمانی آن نیازمند حمایت بیشتر است.
در این آیین مسئولان با اهدای گل از بیماران کارگر بستری‌شده در بیمارستان شهدای گمنام تأمین اجتماعی یاسوج عیادت کردند.
کهگیلویه و بویراحمد 93 هزار نفر کارگر بیمه شده اصلی زیرپوشش تأمین اجتماعی دارد.
پنجم تا یازدهم اردیبهشت هفته کار و کارگر نام‌گذاری شده است.

خبرنگار: مظفر عدالت نسب** انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
6162/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.