فتاح محمدی روز چهارشنبه در آیین غبارروبی گلزار شهدای یاسوج به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حقوق کارمندان در سال جاری 10 درصد و کارگران 14.5 درصد افزایش یافت و افزایش حقوق کارگران در دولت یازدهم همواره بیش از نرخ تورم بوده است.
پنجم الی یازدهم اردیبهشت‌ماه به‌عنوان هفته کارگر نام‌گذاری شده است.
وی عنوان کرد: افزایش 4.5 درصدی حقوق کارگران نسبت به کارکنان دولت در سال جاری بیانگر توجه دولت به این قشر تلاشگر است.
محمدی با گرامیداشت مجاهدت‌های شهدای دفاع مقدس به‌ویژه شهدای کارگر تصریح کرد که کارگران به‌عنوان سربازان عرصه جبهه تولید و سازندگی کشور نقش مؤثری در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دارند.
وی تأمین امنیت شغلی کارگران را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد که حمایت از حقوق مادی و معنوی کارگران، تأمین معیشت و رفاه این قشر خدمتگزار موردتوجه دولت یازدهم بوده است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که هفته کار و کارگر فرصتی برای تجلیل از مقام شامخ شهدای کارگر و تلاش‌های این قشر در عرصه جهاد اقتصادی است.
صابر مظاهری افزود: قشر کارگر با فعالیت در شرایط سخت و تلاش برای افزایش تولید و بهره‌وری و کمک به توسعه اقتصادی همواره به‌عنوان جهادگران عرصه سازندگی نقش ممتازی و قابل تحسینی در توسعه و پیشرفت کشور به‌ویژه در عرصه تولید ملی دارند.
در این آیین مزار 120 شهید دفن شده در گلزار شهدای یاسوج با اهدای گل و قرائت فاتحه غبارروبی و عطر افشانی شد.
قشر کارگر کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس حدود 30 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
خبرنگار: مظفر عدالت نسب ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
6162/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.