مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان از تخصیص یک هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای بهبود و توسعه شبکه های برق این استان از سوی دولت تدبیر و امید خبرداد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، "محمود دشت بزرگ "در شورای پایایی شبکه برق استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: دولت تدبیر و امید برای بهبود و توسعه شبکه‌های برق استان خوزستان اعتباری معادل یک‌هزار و500 میلیارد تومان تخصیص داده است.

وی با تشریح چگونگی تقسیم این اعتبار در حوزه های انتقال و توزیع شبکه های برق، اظهارداشت: اعتبار موردنیاز برای بهبود و توسعه شبکه های برق استان خوزستان پنج هزار میلیارد تومان است.

مدیرعامل برق منطقه ای استان خوزستان گفت: اعتبار تخصیص یافته برای بهبود و توسعه شبکه های برق این استان برای یکدوره سه ساله است.

دشت بزرگ با تشریح فعالیت های مستمر برای گاهش خاموشی ها در زمان گردو غبار استان خوزستان، تصریح کرد: بعد از گردو غبار این استان تاکنون 97 ایستگاه برق بطور کامل شستشو شده است.

وی افزود: یک هزار و 609 کیلومتر خطوط انتقال برق باید شستشو شود که تا پایان سال گذشته 88 درصد معادل یک هزار و 377 کیلومتر شستشو شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان خوزستان با اشاره به وضعیت خاص اقلیمی این استان و گرمای آن، خاطرنشان کرد: شستشو شبکه های انتقال و توزیع در این استان باید سالیانه شستشو تا شاهد مشکلات گذشته نباشیم.

دشت بزرگ گفت: شاید پیک برق امسال شرایط بحرانی را داشته باشد که برنامه ریزی های مستمری برای جلوگیری از خاموشی ها تاکنون انجام شده است.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.