دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان روز جمعه 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز دوشنبه در نشست با فرمانداران و بخشداران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج به منظور هماهنگی امور انتخابات پیش رو اظهار داشت: باید تلاش شود مردم این استان مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو داشته باشند.
وی افزود که مسئولان ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد به عنوان متولی برگزار کننده انتخابات موظفند انتخاباتی امن، سالم و با حضور حداکثری مردم برگزار کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران این استان به عنوان بخشی از بدنه اجرایی دولت باید خدمات آن را بازگو کرده و اجازه ندهند چنین خدمات ارزنده ای زیرسؤال برود.
خادمی عنوان کرد که تمامی مسئولان اجرایی اعم از وزیر، استاندار، فرماندار و یا بخشدار باید تا آخرین لحظه از خدمات دولت یازدهم دفاع کنند و این امر نیز هیچ منافاتی با نقش اجرایی مدیران ندارد.
وی ابراز داشت: مشارکت گسترده مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات پیش رو تاثیر بسزایی در آینده استان دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که نتیجه آرای مردم به نوعی ارزیابی عملکرد دولت در تمامی سطوح است.
خادمی با اشاره به الکترونیکی شدن انتخابات پیش رو در شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت، اظهار داشت: تلاش برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات الکترونیکی در این سه شهر ضروری است.
وی افزود که برای آموزش مردم کهگیلویه و بویراحمد در زمینه نحوه حضور در انتخابات الکترونیکی برنامه ریزی شود.
خادمی بیان کرد: این امر مهم می تواند از طریق تهیه فیلم آموزشی و پخش از شبکه استانی و برگزاری مانورهای انتخاباتی انجام شود.
وی عنوان کرد که فرمانداران و بخشداران کهگیلویه و بویراحمد نباید در راستای برگزاری انتخابات پیش رو منفعلانه برخورد کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: ممکن است کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در یاسوج و یا مراکز شهرستان های هشت گانه این استان حضور یابند.
خادمی ادامه داد که فرمانداران و بخشداران این استان مطابق با دستور العمل های موجود از تمامی کاندیداها استقبال و اقدام های لازم برای تامین امنیت آنها را انجام دهند.
وی اظهار داشت: نباید فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد در انجام وظایف مربوط به انتخابات پیش رو از سایر رسالت های خود غافل شوند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.