به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران افزود: انتخابات تجلی بهره مندی از خرد جمعی برای سپردن کلید مسئولیت‌های اجرایی کشور به شایسته‌ترین افراد است.
وی بیان کرد که مشارکت در عرصه‌های سیاسی یکی از حقوق ملت و نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی پشتوانه اصلی سرمایه‌های نظام است.
امام جمعه شهر دوگنبدان تصریح کرد که اخلاق اسلامی و پایبندی به قانون مهمترین وظیفه نامزدها در 2 انتخابات پیش رو در روز 29 اردیبهشت امسال است.
حجت الاسلام حجازی با یادآوری تجربه‌های انتخابات سال 1388 از نامزدها و هواداران آنها خواست تا به ویژه در فضاهای مجازی از طرح مطالبی که خلاف مصالح ملی است خودداری کنند.
وی رعایت اصل بی طرفی و سپردن انتخاب به اراده ملت را رسالت رسانه‌های ارتباط جمعی دانست.
امام جمعه شهر دوگنبدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن روز دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، گسترش قانون‌مداری و افزایش توان نظامی از مهمترین اهداف تشکیل این نهاد انقلابی است.
وی بیان کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با وجود نیروهای ایثارگر، شناخت فرصت‌ها و تهدیدهای فراروی انقلاب اسلامی و اشراف اطلاعاتی یکی از تأثیرگذارترین تشکل‌های کشور در اقتدار ایران اسلامی است.
خبرنگار: فرزانه شریفی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/610
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.