به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، فتاح محمدی در نخستین نشست کمیته تخصصی مشارکت‌های مردمی و تشکل‌های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها تاکید فرمودند که فرهنگ یک سیستم بوده و دارای انواع و اجزائی است و مهندسی فرهنگ به عنوان یک مهندسی سیستم باید انجام پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است عنوان کرد: سونامی آسیب‌های اجتماعی دنیا را تحت تاثیر قرار داده و در این زمینه باید خانواده‌ها و مردم را آگاه کرد.

محمدی با اشاره به اینکه هدف جنگ نرم از بین بردن اراده افراد است، تصریح کرد: در همین راستا برای مقابله، سال گذشته با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دستگاه‌های مربوطه بیش از 300 کارگاه آموزشی و توانمند سازی در سراسر استان تشکیل شد.

وی بیان کرد: در سالروز تشکیل تشکل‌های مردم نهاد همایشی در همین زمینه در استان با حضور میهمان کشوری و مسئولان استانی با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار می‌شود.

مدیران ایثارگر پس از تغییر، مزایای مدیریتی آن ها قطع نمی‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدیران ایثارگر پس از تغییر، مزایای مدیریتی آن ها قطع نمی‌شود.

مجید محنائی افزود: براساس مفاد ماده 86 قانون برنامه ششم توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و در راستای توجه به ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها مقرر شد، والدین، همسران و فرزندان شهداء، جانبازان، آزادگان و رزمندگان با حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه، شاغل در تمام دستگاه‌های اجرائی مشمول ماده شش قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و موسسات تابعه آن‌ها و شرکت‌های عمومی و دولتی در صورت تنزل از پست سازمانی بالاتر از تمام حقوق و مزایای همان پست سازمانی یا همتراز شغل و پست قبلی برخوردار می‌شوند.

وی اظهار داشت: این بدان معناست که چنانچه تنزل از پست بالاتر ایثارگر براساس محکومیت آن‌ها در مراجع قضائی یا اداری نباشد از تمام حقوق و مزایای همان پست سازمانی یا همتراز شغل و پست قبلی بالاتر بهره مند می‌شود.

55 مورد بازرسی از اماکن ورزشی خصوصی استان

مسئول بازرسی و دبیر کمیته نظارت بر سلامت باشگاه‌های خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته 55 مورد بازرسی از اماکن خصوصی، مدارس فوتبال و باشگاه‌های ورزشی بانوان و آقایان انجام شد.

عین الله دهقان در اولین نشست کمیته نظارت بر باشگاه‌های استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: از این تعداد 37 مورد از باشگاه‌های آقایان، 11 مورد باشگاه‌های بانوان و 12 مورد از مدارس فوتبال سطح استان صورت گرفت.

وی از درجه بندی باشگاه‌های خصوصی، نظارت بر صدور بیمه ورزشی و تشکیل کمیته درج بندی باشگاه‌ها با توجه به اولویت و پتانسیل‌ها در استان خبر داد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622726
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.