مالک مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: برپایی چادرهای سلامت یکی از برنامه‌های این هفته بوده که در 15 نقطه از استان کهگیلویه و بویراحمد این چادرها برپا می‌شود.

وی عنوان کرد: چادرهای سلامت در دو نقطه شهری شهرستان بویراحمد، دو نقطه شهرستان کهگیلویه، دو نقطه شهرستان باشت، دو نقطه شهرستان دنا، یک نقطه شهرستان لنده، دو نقطه شهرستان چرام، دو نقطه در گچساران و دو نقطه در بهمئی از اول تا هفتم اردیبهشت برپاست.

مجیدی ابراز کرد: این چادرها به منظور اندازه‌گیری پارامترهایی از قبیل قد، وزن، فشار خون و قند خون خدمات مشاوره بهداشت روان، خطر سنجی، اندازه گیری دور کمر، فشار خون، قند خون، مشاره تغذیه‌ای به صورت رایگان به همشهریان ارائه خدمت می‌کند.

دبیر ستاد نکوداشت هفته سلامت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این چادرها در یاسوج جنب میدان شهدای هفت تیر، بلوار باهنر فرعی ششم، مرکز جامع شهید اشرفی اصفهانی برپا می‌شود.

مجیدی ادامه داد: چادرهای سلامت در شهرستان گچساران 500 دستگاه بلوار وسط مرکز درمانی شماره 3 و بلوار ولیعصر پایین تر از شهرداری مرکز درمانی شهید بشارت، در شهرستان کهگیلویه نیز 2 چادر سلامت جلوی مرکز جامع سلامت شهید رجایی جنب سازمان هلال احمر و کلینیک شماره 2 امام سجاد(ع) دهدشت واقع در خیابان پست قدیم، شهرستان بهمئی فلکه مرکزی شهر، خیابان امام خمینی(ره)، جلوی اداره جهاد کشاورزی شهرستان و در باشت مرکز شهر، پایگاه سلامت شهری باشت، رو بروی بانک صادرات و بوستان جنب مرکز بهداشتی درمانی زنده یاد بازپور ارائه خدمت می‌کنند.

وی بیان کرد: همچنین چادرهای سلامت در شهرستان دنا ورودی سی‌‌سخت، فلکه‌‌الله ابتدای خیابان دنا و پاتاوه؛ محور اصالی اصفهان-یاسوج جنب پاساژ بابا ملکی، در شهرستان چرام مرکز شهر جنب کلینیک تخصصی شهر چرام و شهرستان لنده، خیابان کمیته امداد روبروی پارک کمیته امداد،نیز چادر سلامت برپا می‌شود.

52 طرح اشتغال از محل اعتبارات بانک تجارت اجرا شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 14 میلیارد و 900 میلیون ریال از محل اعتبارات تبصره 26، سال گذشته به بانک تجارت ابلاغ شد که از این محل 52 طرح اشتغال با اعتبار پنج میلیارد و 330 میلیون ریال اجرا و مابقی در دست اقدام است.

فرید محبی در نشست با مدیر امور شعب بانک تجارت کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به منظور توانمندسازی مددجویان یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد است.

وی افزود: این نهاد در بخش‌های مختلف به مددجویان خدمت رسانی می‌کند و در این زمینه نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی به خصوص بانک‌های عامل در بخش ارائه تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان است.

محبی با اشاره به اینکه هر ساله اعتباراتی از سوی دولت برای اشتغال مددجویان اختصاص داده می‌شود، بیان کرد: 14 میلیارد و 900 میلیون ریال از محل اعتبارات تبصره 26، سال گذشته به بانک تجارت ابلاغ شد که از این محل 52 طرح اشتغال با اعتبار پنج میلیارد و 330 میلیون ریال اجرا و مابقی در دست اقدام است.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری 27 میلیارد و 500 میلیون ریال به بانک تجارت ابلاغ شده که در این زمینه 213 پرونده مددجویی جهت دریافت تسهیلات با بانک معرفی شده است.

محبی ضمن قدردانی از همکاری‌های بانک تجارت در جهت ارائه تسهیلات آسان و به موقع، خواهان همکاری بانک تجارت در زمینه ارائه تسهیلات باقی مانده به مددجویان شد.

تعامل کمیته امداد با بانک ها مطلوب است

مدیر امور شعب بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از تعامل کمیته امداد با بانک‌های استان تقدیر کرد و گفت: کمیته امداد یک نهاد ارزشی و پیشرو در امر خدمت رسانی به محرومان است.

محسن ده محسنی با بیان اینکه بانک تجارت آمادگی همکاری با کمیته امداد در زمینه کمک به نیازمندان تحت حمایت را دارد، درخصوص پرداخت تسهیلات پرونده‌های باقی مانده مددجویان تا پایان خردادماه امسال قول مساعد داد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622419
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.