به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، کرم‌اله غلامیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این متکدیان در کمپ شرف‌آباد و فردوسی نگهداری و سپس با هماهنگی با نیروی انتظامی به کمپ شیراز منتقل شدند.

وی افزود: پلمپ 350 باب مغازه، ضبط 90 فقره مدارک خودروهای دوره‌گرد میوه‌فروش ، توقیف 80 دستگاه خودرو دوره‌گرد، جمع‌آوری 120 سایبان نازیبا در خیابان 13 آبان و اخطار به 500 مغازه به دلیل سد معبر از جمله فعالیت‌های اجراییات شهرداری یاسوج در سال گذشته است.

مدیر اجراییات شهرداری یاسوج گفت: در این مدت به مغازه‌های تشک فروشی در بلوار 30 متری معاد به دلیل انسداد پیاده روها اخطار قانونی داده شده است.

غلامیان از جمع‌آوری 16 مورد داربست غیرمجاز بانک‌ها خبر داد و بیان کرد: متاسفانه ارگان‌های دولتی بدون اخذ مجوزهای لازم اقدام به نصب داربست و تابلو می‌کنند، این در حالی است که برخی از تابلوها به دلیل وزش باد شدید خطر آفرین شده‌اند.

وی ابراز کرد: در راستای سالم‌سازی محیط زیست شهری در سال گذشته از فعالیت 18 دستگاه کمپرسی به دلیل ریختن نخاله در حریم شهر جلوگیری شد و مالکان این خودروها به دستگاه قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619886
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.