احمد گنجی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام مهم با حمایت و پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.
وی افزود که با استقبال افراد علاقه‌مند و قایقرانان کهگیلویه و بویراحمد از این رشته‌های جدید شاهد کسب مقام‌های قهرمانی در سطح کشور برای استان خواهیم بود.
گنجی بیان کرد: تا اواخر اردیبهشت سال جاری نیز رشته روئینگ به جمع رشته‌های قایقرانی در کهگیلویه و بویراحمد افزوده می‌شود.
وی از برگزاری اردوی تیم‌های ملی قایقرانی در سال 1396 در کهگیلویه و بویراحمد و میزبانی رقابت‌های کشوری به دلیل وجود ظرفیت‌های مطلوب در این رشته در استان خبر داد.
گنجی با اشاره به اجرای طرح استعدادیابی در رشته قایقرانی توسط فدراسیون و حضور مربیان مطرح خارجی از جمله جیوگانیک سرمربی رومانیایی تیم ملی، عنوان کرد که هیات قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد با رایزنی‌های لازم 20 ورزشکار قایقران استان شامل 10 آقا و 10 خانم زیر 23 سال را برای تست به تهران و اردوی تیم ملی اعزام می‌کند.
وی ابراز داشت: امید است با توجه به قابلیت‌های مناسب در قایقرانان کهگیلویه و بویراحمد تعدادی از این 20 نفر ورزشکار استان عضو تیم ملی شوند.
افزون بر 46 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.