به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، داود راهزادی ظهر امروز در  در نشستی با مجموعه واحد مدیریت مصرف این شرکت در ستاد یاسوج، اظهار داشت: میزان کاهش دیماند مصرف کارخانجات در طرح‌های تشویقی تابستان 1395 عددی معادل 2.6 مگاوات بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با تشریح فواید صرفه جویی برق در پیک بار برای تمامی مشترکین بویژه مشترکین صنعتی، عنوان کرد: در سال گذشته مبلغ ریالی تشویقی به مشترکین صنعتی در استان عددی معادل 69 میلیون تومان بوده است.

وی افزود: درسال" اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نیز، این شرکت طرح‌های تشویقی ویژه خود برای مشترکین صنعتی ادامه داده و به مشترکینی که اقدام به صرفه جویی در دوران پیک مصرف کنند تشویقی‌های مطلوبی پرداخت می‌کند.

راهزادی از رفع برخی از مشکلات زیرساختی لوازم اندازه‌گیری جهت اجرای طرح ذخیره عملیاتی و قرائت پروفیل بار در سال 96 خبرداد و گفت: تا ابتدای تابستان امسال سعی داریم با در اولویت قراردادن صنایع این طرح مهم را اجرایی نمائیم.

وی گفت: با اجرایی شدن طرح ذخیره عملیاتی و قرائت پروفیل بار شاهد منفعت رسانی به صنایع و شبکه‌های سراسری برق جهت کنترل پیک مصرف در کشور نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 616995
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.