مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از صرفه جویی 2/6 مگاواتی برق در پیک بار مصرف سال گذشته در حوزه صنعتی این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا یاسوج و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد،"داود راهزادی" در نشستی با مجموعه واحد مدیریت مصرف این شرکت در ستاد یاسوج گفت: میزان کاهش دیماند مصرف کارخانجات در طرح های تشویقی تابستان 1395 عددی معادل 2/6 مگاوات بوده است.

وی با تشریح فواید صرفه جویی برق در پیک بار برای تمامی مشترکین بویژه مشترکین صنعتی، اظهار داشت: در سال گذشته مبلغ ریالی تشویقی به مشترکین صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد عددی معادل 69 میلیون تومان بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نیز این شرکت طرح های تشویقی ویژه خود برای مشترکین صنعتی را ادامه داده و به مشترکینی که اقدام به صرفه جویی در دوران پیک مصرف کنند تشویقی های مطلوبی پرداخت می کند.

راهزادی از رفع برخی از مشکلات زیرساختی لوازم اندازه گیری جهت اجرای طرح ذخیره عملیاتی و قرائت پروفیل بار در سالجاری خبرداد و خاطرنشان کرد: تا ابتدای تابستان امسال سعی داریم با در اولویت قراردادن صنایع این طرح مهم را اجرایی کنیم.

وی گفت: با اجرایی شدن طرح ذخیره عملیاتی و قرائت پروفیل بار شاهد منفعت رسانی به صنایع و شبکه های سراسری برق جهت کنترل پیک مصرف در کشور نیز خواهیم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.