رئیس مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمد از انفجار یک واحد مسکونی در گچساران و مصدومیت شش نفر از ساکنان آن خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، جلال پوران‌فرد گفت: این حادثه صبح امروز جمعه در محله  لبنان گچساران و به‌دلیل نشت گاز بوقوع پیوست. 

وی افزود: در پی تماس با مرکز پیام ۱۱۵ در ساعت ۹:۴۳ دقیقه بلافاصله دو دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به محل اعزام و پس از سه دقیقه به محل رسیدند و سریعآ اقدامات اولیه درمانی برای مصدومان  که بر اثر شدت حادثه دچار سوختگی شدید بودند انجام دادند.

 پوران فرد گفت: تکنیسن‌های اعزامی مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل کردند. با وقوع حادثه، بلافاصله ستاد مدیریت بحران دانشگاه در محل  eoc مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان وبا حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تشکیل جلسه داده و نسبت به هماهنگی با مراکز درمانی مجهز سوختگی و ویژه استان و استان‌های همجوار برای اعزام فوری مصدومان به مراکز فوق هماهنگی لازم را به اجرا درآوردند.

 پوران فرد گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده، بلافاصله اورژانس هوایی یاسوج به گچساران اعزام و همچنین اورژانس هوایی شیراز نیز به گچساران در حال آمادگی و اعزام هستند.

وی افزود: با اقدامات و هماهنگی‌های به‌عمل آمده با ستاد مدیریت بحران دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز و بوشهر و برای ادامه درمان‌های تخصصی، دو نفر از مصدومان به بیمارستان مجهز سوانح سوختگی گناوه، دو نفر به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج و دو بیمار به سوانح سوختگی  شیراز انتقال یافتند.

اسامی مصدومان با میزان سوختگی:

صابر خنجری 28 ساله با 90 درصد

رضوان قشقایی 28 ساله با 90 درصد

هستی خنجری 2 ساله با  60 درصد

جواهر دیانتی 50 ساله با 98 درصد

محمد صادق خنجری 55 ساله با 99 درصد

محمد خنجری 30 ساله با 97 درصد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.