مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از رشد هفت و نیم درصدی مصرف برق در این استان در سال گذشته خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،"داود راهزادی" در نشستی با مدیران واحدهای ستادی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس آخرین آمارهای واحدهای دیسپاچینگ و خدمات مشترکین، میزان مصرف برق در سال گذشته در این استان نسبت به سال 94 رشد هفت و نیم درصدی را نشان می دهد.

وی میزان مصرف برق در سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد را یک میلیون و 857 هزار و 633 مگاوات ساعت عنوان و اظهارداشت: میزان مصرف برق در سال 94 عددی معادل یک میلیون و 727 هزار و 379 مگاوات ساعت بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: افزایش تعداد مشترکین، استفاده دوچندان مشترکین برق از تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و افزایش مصرف برق در حوزه صنعت بویژه صنعت نفت و گاز از مهمترین عوامل افزایش هفت و نیم درصدی مصرف برق در این استان است.

راهزادی از افزایش 9 هزار و 376 اشتراک برق در سال گذشته نسبت به سال 94 هم خبرداد و یادآورشد: حدود 80 درصد از اشتراکات خانگی است.

پروژه های برق‌رسانی براساس شعار اقتصاد مقاومتی اجرایی می شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مقام معظم رهبری ذکر و خاطرنشان کرد: همانند سال گذشته، تمامی پروژه‌های برق‌رسانی بر اساس محورهای اقتصاد مقاومتی طراحی و اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته بیش از 500 پروژه با اعتباری بالغ بر 60 میلیاردتومان در بخش های مختلف مانند احداث و توسعه، اصلاح و بهینه سازی، روشنایی معابر و ربرقرسانی روستایی عملیاتی و به بهره برداری رسید.

راهزادی باتاکید بر مهم شمردن شعار سال رهبری انقلاب، ادامه داد: کاهش نرخ تلفات در صنعت برق یکی از محورهای تحقق بخشیدن به این شعار است.

وی گفت: برخورد قانونی و قاطع با سارقین شبکه‌های برق که خسارات فراوانی به بیت المال وارد می‌کنند از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار شرکت توزیع‌نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در سال‌جاری خواهد بود.

برخورد قاطع قانونی با دارندگان انشعابات غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، جمع آوری انشعابات غیرمجاز و برخورد قانونی با متخلفین را از دیگر برنامه های اولویت دار این شرکت در سالجاری برشمرد.

راهزادی افزود: نصب انشعابات جدید برق در کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون 10 روزه بوده که بایستی در سالجاری به یک هفته و یا کمتر از یک هفته برسد.

وی با تاکید بر سرعت بخشی به خدمات شایسته به مشترکین برق در کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع در واحدهای این شرکت بسیار ضروری و امیدواریم همانند گذشته ، مشترکین برق از مجموعه همکاران رضایت داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.