بیش از 30 هزار خانوار کهگیلویه و بویراحمد از حمایت کمیته امداد برخوردارند.
خیران کهگیلویه وبویراحمد درسال گذشته 570میلیارد ریال در قالب طرح هایی از جمله اکرام ایتام، محسنین، صندوق های صدقات و کمک های امانی به ۸۶ هزار و ۹۸۰ نیازمند استان کمک کردند که این میزان مشارکت نسبت به مدت مشابه سال قبل آن هفت درصد افزایش داشته است.
به گزارش ایرنا، فرید محبی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بهره مندی از ظرفیت خیران و مسئولان در امر کمک به نیازمندان را مورد تاکید قرار داد.
وی، تامین جهیزیه برای شمار زیادی از جوانان مددجو و ساخت مسکن برای افراد نیازمند را از اولویت های کمک خیران به کمیته امداد امام خمینی (ره) در کهگیلویه وبویراحمد برشمرد.
در سفر هیات دولت به کهگیلویه وبویراحمد در مرداد 95 مصوب شد یکهزار، واحد مسکن در حوزه شهری و پنج هزار و 450 واحد در حوزه روستایی توسط کمیته امداد برای مددجویان ساخته ‌شود.
به گفته مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اجرای این مصوبه نیارمند کمک بیش از پیش خیران است.
محبی اجرای طرح های صدقات و خیرات، زکات، مفتاح الجنه، اکرام ایتام، محسنین، جشن های عاطفه ها و نیکوکاری را بخشی از اقدام ها و فعالیت های حوزه مشارکت های مردمی کمیته امداد برشمرد.
وی بیان کرد که اجرای طرح ها و برنامه های این نهاد با تکیه بر اعتماد مردمی میسر می شود و ما امدادگران باید با برنامه ریزی صحیح و اصولی اعتماد مردم و خیران را جذب و تقویت کنیم.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حوزه مشارکت های مردمی یک حوزه درآمدی و موفقیت حوزه های دیگر در گرو این بخش است، افزود: اصل برنامه محوری باید مد نظر باشد و در فضای اتحاد، همدلی، آرامش و دوستی بین همکاران کارها پیش می رود.
محبی با بیان اینکه هنر یک مدیر آن است که بتواند توانمندی فکری و تخصصی زیرمجموعه خود را مورد استفاده قرار دهد، بیان کرد: مسئولیت ها یک امانت و آزمایش برای خدمت صادقانه به مردم و سازمان است و این مهم در سایه کار، تلاش و هدف گذاری موثر ممکن خواهد شد.
علی حسن مظاهری در این آیین به عنوان معاون جدید توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد معرفی از خدمات عنایت الله رحیمی نیا مدیر سابق تجلیل شد.
حدود 15درصد از جمعیت 700هزار نفری کهگیلویه وبویراحمد از خدمات نهادهای حمایتی برخوردارند.
خبرنگار: مظفر عدالت نسب**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
6162 /8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.