علی روانگرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دستگاه های دولتی گچساران بیش از یک میلیارد و 104 میلیون ریال به شرکت توزیع نیروی برق این شهرستان بدهکارند.
وی، از مشترکان خواست با پرداخت مطالبات، شرکت توزیع نیروی برق گچساران را در اجرای طرح های برقرسانی و تقویت شبکه ها همراهی کنند.
روانگرد میزان بدهی مشترکان در بخش خانگی را 16 میلیارد و 688 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: تعدادی از مشترکان بهای انرژی مصرفی خود را با تاخیر پرداخت می کنند که این امر سبب انباشت بدهی مشترکان شده است.
رئیس اداره برق گچساران افزود: روزانه بطور میانگین برق بیش از 35 مشترک در این شهرستان قطع می شود.
وی ابراز کرد: در صورت وصول مطالبات علاوه بر افزایش توان شرکت توزیع نیروی برق در ارائه خدمات پس از فروش، تامین روشنایی معابر و سرعت در خدمات رسانی سبب کاهش تعداد خاموشی ها نیز می شود.
وی گفت: هم اکنون طول خطوط فشار متوسط در این شهرستان 687 هزار کیلومتر و فشار ضعیف 55 هزار کیلومتر است.
رئیس اداره برق گچساران اظهار داشت: 30 درصد از خطوط و شبکه های توزیع و انتقال برق این شهرستان فرسوده است که بیش از 70 درصد آن مربوط به بافت فرسوده است که عمری بیشتر از 20 سال دارند.
روانگرد گفت: افزون بر 150 میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح و بازسازی این خطوط نیاز است.
وی افزود: 45 هزار مشترک برق در گچساران و روستاهای بخش مرکزی این شهرستان وجود دارد که 70 درصد مشترکان برق این شهرستان معادل 32 هزار مشترک در بخش شهری و مابقی در روستاهاست.
وی عنوان کرد: 110 روستا در بخش مرکزی این شهرستان وجود دارد که همه آنها از نعمت برق برخور دارند.
خبرنگار: مریم صیادی**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
2082 /8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.