به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا صفایی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دوگنبدان اظهار داشت: مدیریت انقلاب اسلامی از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی تمام ملل جهان را حیرت زده کرد و اراده و عزم مردم ایران در پیروی از ولایت فقیه برای خیلی از کشورهای اسلامی الگو شده است.
وی بیان کرد: تداوم راه شهدا و گوش به فرمان ولایت فقیه تنها رمز موفقیت و سربلندی مردم ایران در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی است که دشمنان نظام از این اراده و ایمان مردم ایران غافل هستند.
امام جمعه موقت دوگنبدان با بیان اینکه 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، تجلی وحدت و همدلی مردم ایران است، افزود: در این روز تاریخی تمامی زحمات و تلاش های خالصانه حضرت امام خمینی (ره) و ملت ایران اسلامی در زمینه تثبیت این نظام ثمر داد.
حجت الاسلام صفایی با بیان اینکه عملی شدن شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با همت و درایت مردم و مسئولان سبب پیشبرد نظام خواهد شد، گفت: رهبر معظم انقلاب با افق دید روشن و والای خود، نقشه راه را به نیکی به ما نشان می دهند که تحقق آن مستلزم همگرایی و هم افزایی در تمامی جوانب است.
وی با فرا رسیدن ماه رجب، افزود: این ماه بهترین فرصت برای کسب معنویت و نزدیکی به خداست و مومنان از برکات این ماه باید بهره مند شوند.
وی افزود: ماه رجب از مهمترین مناسبت ها و بهترین زمان برای کسب تقوا و نجات انسان ها از گناهان محسوب می شود و درهای رحمت و مغفرت خداوند در این ماه پر برکت بر روی انسان گشوده خواهد شد.
خبرنگار: مریم صیادی**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
8005/2082
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.