جلال پورنفرد شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تعداد سرنشینان این دو دستگاه را 9 تن اعلام کرد و گفت که مصدومان این حادثه همگی مربوط به خودروی پراید بودند.
وی تصریح کرد که با حضور به موقع نیروهای امدادی اورژانس 115 و هلال احمر استان عملیات احیا بر روی مصدمان در محل حادثه انجام شد و چهار نفر از آنان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافتند.
خدمات اورژانسی در 2 بخش بیمارستانی و پیش بیمارستانی از 25 اسفند سال 1395 توسط اورژانس 115 در این استان آغاز شد و تا 13 فروردین سال جاری نیز ادامه دارد.
پوران فرد اظهار داشت: در خدمات اورژانسی پیش بیمارستانی تاکنون 451 مصدوم تصادفات کهگیلویه و بویراحمد توسط نیروهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان به مراکز بهداشتی و درمانی منتقل شده و در این مدت نیز سه نفر از حادثه دیدگان سوانح رانندگی استان در صحنه تصادف جان باختند.
وی افزود که در این مدت جاده ارتباطی یاسوج - بابامیدان با 29 تصادف و جاده یاسوج - اصفهان نیز با 23 مورد دارای بیشترین تعداد سوانح رانندگی در جاده های برون شهری کهگیلویه و بویراحمد بوده اند.
پوران فرد بیان کرد که شهرهای یاسوج و دوگنبدان نیز به ترتیب با 57 و 24 مورد تصادف بیشترین تعداد سوانح رانندگی درون شهری را در این مدت به خود اختصاص داده اند.
وی افزود که از 25 اسفند سال گذشته تاکنون 15 هزار و 400 نفر برای دریافت خدمات اورژانسی به بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کرده اند که یک هزار و 54 نفر از این تعداد بستری و 12 هزار و 346 نفر نیز به طور سرپایی مداوا شدند.
پوران فرد ابراز داشت: اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد که به تازگی در استان راه اندازی شده نیز در این مدت 2 پرواز داشت که یکی مربوط به انتقال زن در حال زایمان در شهرستان چرام به بیمارستان و دیگری نیز انتقال 12 مصدوم حادثه واژگونی خودروی پیکان در کمربندی یاسوج - اصفهان به مراکز بهداشتی و درمانی بوده است.
خبرنگار: حمید جهان**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.