به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز چهارشنبه در آخرین نشست شورای اداری سال 95 کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر حق‌الناس بودن رأی مردم و غیرقابل‌پیش‌بینی بودن انتخابات اظهار داشت که صیانت از آرای مردم مهمترین رسالت مجریان و برگزارکنندگان انتخابات است.
وی یادآور شد که باید بتوان از مزایای مثبت تلفیق و ترکیب 2 انتخابات پیش رو شامل دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نهایت بهره و استفاده لازم را برای حفظ آبرو و اقتدار روزافزون نظام اسلامی بکار گرفت.
خادمی با اشاره به برخی حساسیت‌های قومی و طایفه‌ای حاکم بر کهگیلویه و بویراحمد و تأثیرگذاری آن بر انتخابات شورهای اسلامی شهر روستا گفت که دامن زدن به این‌گونه مسائل یکی از آفت‌های جدی در عرصه حساس انتخابات است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه محوریت و ملاک انتخاب در انتخابات شوراها نباید طایفه‌ای و سیاسی باشد، گفت که مردم باید صلاحیت حرفه‌ای و شایستگی‌های فردی نامزدها را مدنظر قرار دهند و فارغ از هر جناح و طایفه شایسته‌ترین افراد را انتخاب کنند.
** ضعف اطلاع‌رسانی توسط مدیران اجرایی محسوس است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد که ضعف اطلاع‌رسانی و بیان خدمات و دستاوردهای دولت توسط مدیران مختلف دستگاه‌های اجرایی استان محسوس است.
وی یادآور شد که همین امر نیز سبب جولان دادن برخی افراد مغرض و یا ناآگاه در تخریب و تمرکز بر روی برخی نقاط منفی و نداشته ها و کمبودها شده است.
خادمی افزود که اگرچه هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب و آرمانی فاصله زیادی وجود دارد و به کمبودها نیز قائل هستیم اما باید پذیرفت که کارهای بزرگ و اقدام‌های ارزنده‌ای طی حدود چهار سال گذشته در دولت یازدهم در سطح ملی و این استان انجام شده است.
وی بر ضرورت همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی استان به‌ویژه نهادهای خدمات رسان برای استقبال از مهمانان و گردشگران نوروزی امسال تأکید کرد.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.