‌امیرعباس آسمند روز دوشنبه در حاشیه نشست هماهنگی «جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت» در گفت وگو با ایرنا افزود: این جشنواره با هدف تجلیل از همسران شهدا و ایثارگران استان، روز یکشنبه 22 اسفندماه امسال در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.
وی نقش زنان در دوران دفاع مقدس را مهم دانست و افزود: یکی از عوامل زمینه‌ساز مشارکت بانوان در دفاع مقدس، تأکید موازین شرعی به دفاع بانوان از ارزش‌های الهی، تأثیرپذیری از اسوه‌های ایثار صدر اسلام و تربیت در مکتب عاشورا بود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانوان ایران اسلامی با تأسی از حضرت فاطمه زهرا (س)، فرزندان رشیدی را تحویل جامعه اسلامی داده و نقش بسزایی در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند.
آسمند تأکید کرد: زنان غیور ایران برای نجات کشور، اصلی‌ترین سرمایه‌های زندگی خود یعنی جان، مال، همسر، فرزند، برادر و پدر را هدیه کردند و همه ما باید به این حماسه‌آفرینی‌ها افتخار کنیم.
وی بر فعال‌سازی کمیته‌های اجرایی جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت تأکید کرد و گفت: از مسئولان امور بانوان ادارات استان می‌خواهیم برای انعکاس این برنامه مهم و همچنین جلب مشارکت بانوان استان نهایت تلاش خود را انجام دهند.
خبرنگار: مسعود علیزاده ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
1662/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.