به گزارش ایرنا، هفته احسان و نیکوکاری سال جاری از 14 تا 20 اسفند است.
فرید محبی روز شنبه به همراه جمعی از کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد و آغاز هفته احسان و نیکوکاری با حضور در گلزار شهدای یاسوج اظهار داشت: افتتاح 90 واحد مسکن مددجویی شامل 59 روستایی و 31 شهری با اعتبار 16 میلیارد و 600 میلیون ریال یکی از برنامه های کمیته امداد استان در هفته احسان و نیکوکاری سال جاری است.
وی افزود که 2 هزار و 54 طرح اشتغالزایی با اعتبار 295 میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تاکنون برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.
محبی بیان کرد: 80 طرح اشتغالزایی با اعتبار 12میلیارد ریال در هفته احسان و نیکوکاری سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری می رسد.
وی عنوان کرد که هفته احسان و نیکوکاری سال جاری 34 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان لنده با اعتبار 268 میلیون ریال به کربلای معلی اعزام می شوند.
محبی ابراز داشت: یکی دیگر از برنامه های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در هفته احسان و نیکوکاری پرداخت سه میلیارد و 560 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به 178 زوج جوان زیر پوشش است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت که جشن نیکوکاری روز چهارشنبه هفته جاری 18 اسفند با به صدا درآمدن زنگ نیکوکاری در مدارس این استان آغاز می شود و 19 اسفند در پایگاه های ثابت و سیار کمیته امداد استان و 20 اسفند نیز در میعادگاه های نماز جمعه ادامه دارد.
محبی اظهار داشت: نیکوکاران و مردم نوعدوست کهگیلویه و بویراحمد با حضور در پایگاه های جشن نیکوکاری به نیازمندان و افراد زیر پوشش کمیته امداد این استان کمک کنند.
وی افزود که تاسیس کمیته امداد به دستور امام راحل در 14 اسفند سال 1357 نقطه عطفی برای نیازمندان و رسیدگی به محرومان بود.
محبی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد هم اینک روش های متعددی را برای بهبود و نوآوری در ارائه خدمات به جامعه هدف خود پیموده و با همت و پیگیری امدادگران هر روز نیز به افتخارات آن افزوده می شود.
وی عنوان کرد که امید است با تعامل و همدلی بتوان در پیشبرد اهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارتقای جایگاه و نقش آن در رسیدگی به امور محرومان موفق بود.
30 هزار و 250 خانوار با جمعیتی افزون بر 72 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.