فرج الله راد روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که مالک عبادی از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران در مسابقات آزاد مهارتی رشته جوشکاری با کسب امتیاز 17/70 مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کرد.
مرحله کشوری مسابقات آزاد مهارت جوشکاری به میزبانی استان بوشهر در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان با حضور 23 نفر شرکت‌کننده از سراسر کشور برگزار شد.
وی اظهار کرد که در مسابقات آزاد مهارت لوازم‌خانگی که در 24 آذر در اصفهان برگزار شد، روح الله حیدری با کسب رتبه دوم در رشته صوتی و تصویری و بهرام کرمی در رشته لوازم سرمایشی رتبه پنجم کشوری را کسب کردند.
راد گفت که مسابقات آزاد مهارت فرصتی برای برقراری ارتباط صنایع، صنوف و دست‌اندرکاران بخش تولید با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است.
وی اظهار داشت که مسابقات آزاد مهارت ابزاری برای احراز صلاحیت حرفه‌ای دارندگان مهارت، شناسایی استعدادهای برتر با مشارکت بخش غیردولتی، ترغیب و توانمندسازی نیروی کار است.
در مسابقات آزاد مهارت فرش که در آذربایجان غربی 26 دی ماه سال جاری در ارومیه برگزار شد، حلیمه محمدی نیا در رشته فرش بافی و طراحی در سبک عشایری به دلیل متفاوت بودن طرح لوح تقدیر دریافت کرد.
در مرحله کشوری مسابقات دوخت (فناوری مد) مریم دشتیان از کهگیلویه بویراحمد دیپلم افتخار کسب کرد.
خبرنگار: مظفر عدالت نسب ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
6162/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.