به گزارش ایرنا، سه‌ گانه یک ورزش ترکیبی است که شرکت ‌کنندگان در آن با انجام سه مرحله استقامتی با یکدیگر رقابت می ‌کنند.
مراحل این ورزش شامل 1.5 کیلومتر شنا،40 کیلومتر دوچرخه‌ سواری و 10 کیلومتر دو و میدانی است.
سید محمدتقی علوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها ششم اسفند سال جاری به مدت یک روز با حضور 61 ورزشکار در قالب 21 تیم از سراسر کشور در جزیره قشم برگزار شد و شرکت کنندگان در رده های سنی جوانان، امید و بزرگسالان به مصاف یکدیگر رفتند.
وی افزود که این رقابت ها در رده های سنی امید و بزرگسالان در مسافت کامل شامل 1.5 کیلومترشنا، 40 کیلومتر دوچرخه سواری و 10 کیلومتر دو و میدانی و در رده سنی جوانان نیز در مسافت کوتاه شامل 750 متر شنا، 20 کیلومتر دوچرخه سواری و پنج کیلومتر دو و میدانی برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امیرحسین ولی خانی از اصفهان، سید پارسا محجوب از کرمانشاه و امین سقایی دهکردی از چهارمحال و بختیاری به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
تقوی عنوان کرد که در رده سنی امید سید حسن بابایی از قزوین اول شد و سید محمد حسینی از گلستان و بهنام علوی از زنجان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.
وی ابراز داشت: در رده سنی بزرگسالان سید محمدمهدی رحمتی از چهارمحال و بختیاری عنوان نخست، علی عباس نژاد از کهکیلویه و بویراحمد دوم و نوید سلیمی پور از اصفهان نیز عنوان سوم را به دست آورد.
تقوی گفت که نفرات اول تا سوم هر سه رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان جواز حضور در اردوی تیم ملی سه گانه را کسب کردند.
کهگیلویه و بویراحمد دارای افزون بر 46 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته های مختلف است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.