به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی روز شنبه در نشست هماهنگی استقبال، تشییع و تدفین پیکر این 2 شهید گمنام در یاسوج اظهار داشت: پیکر این شهیدان از فرودگاه یاسوج مورد استقبال جمعی از مسئولان اجرایی، قشرهای مختلف مردم و خانواده شهدای استان قرار می گیرد و پس از تشییع نیز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به خاک سپرده می شود.
وی افزود که تشییع و تدفین پیکر این 2 شهید گمنام ساعت 8:30 دقیقه صبح چهارشنبه هفته جاری 11 اسفند از جلوی درب شرقی کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد واقع در خیابان جمهوری اسلامی یاسوج آغاز و به سمت میدان هفتم تیر، میدان جهاد و دانشگاه آزاد اسلامی ادامه می یابد.
حجت الاسلام میرمحمدی بر لزوم استقبال گسترده مردم ولایتمدار و شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد از پیکر این 2 شهید گمنام و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی استان برای تشییع باشکوه پیکر آنها تاکید کرد.
وی بیان کرد: آیین «شبی با شهدا» نیز در شامگاه 10 اسفند سال جاری در حسینیه ثارالله و دانشگاه یاسوج برگزار می شود.
حجت الاسلام میرمحمدی عنوان کرد که اطلاع رسانی لازم در مورد زمان و مکان استقبال، تشییع و تدفین پیکر این 2 شهید گمنام توسط رسانه‌ها و با نصب بنر و بیلبردهای شهری انجام شود.
وی ابراز داشت: شهرداری یاسوج نسبت به هماهنگی با شرکت اتوبوس‌رانی کهگیلویه و بویراحمد برای حمل و نقل مردم شرکت کننده در آیین استقبال، تشییع و تدفین پیکر این 2 شهید گمنام اقدام کند.
حجت الاسلام میرمحمدی گفت که ایستگاه صلواتی در مسیر برگزاری آیین تشییع و تدفین پیکر این 2 شهید گمنام و برای پذیرایی از افراد شرکت کننده برپا شود.
کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یکهزار و 880 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.