به گزارش ایرنا، هادی زارع پور روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این نام‌نویسی ویژه دبیرستان‌های نمونه دولتی دوره‌های متوسطه اول و دوم و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای برای سال تحصیلی 1397 - 1396 بوده و همزمان با سراسر کشور تا 19 فروردین 1396 ادامه دارد.
وی افزود که شرط نام‌نویسی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی کسب مقیاس «خیلی خوب» در تمامی دروس و یا مقیاس «خوب» در یک درس و «خیلی خوب» در دیگر دروس در نوبت اول سال تحصیلی جاری است.
زارع پور بیان کرد: ملاک نام‌نویسی دانش آموزان پایه نهم متوسطه اول نیز کسب حداقل معدل 17 در نوبت اول در سال تحصیلی جاری خواهد بود.
رئیس واحد متوسطه دوم اداره کل آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که نام‌نویسی در مدارس محل تحصیل دانش آموزان انجام می‌شود.
محمد مظفری اظهار داشت: کارت ورود به جلسه این آزمون توسط اداره‌های آموزش‌وپرورش در اختیار مدارس ابتدایی و متوسطه اول محل تحصیل دانش آموزان قرار می‌گیرد.
رئیس واحد سنجش اداره کل آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که ارائه اصل و تصویر صفحه اول شناسنامه، 2 قطعه عکس سه در چهار، نمونه برگ تکمیل‌شده و هزینه آزمون مدارک لازم برای نام‌نویسی در این آزمون است.
مظفر برافراشته اظهار داشت: پذیرش دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در دبیرستان‌های نمونه دولتی دوره‌های متوسطه اول و دوم و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای بر اساس سهمیه شاهد، شهری و روستایی انجام می‌شود.
افزون بر 149 هزار دانش‌آموز پسر و دختر در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.