به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز دوشنبه در نشست با جمعی از مسؤولان و نیروهای جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج .به مناسبت ۱۸ اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر با تبریک این روز، اظهار داشت: حرکت های جهادی و اقدام های بشردوستانه و داوطلبانه به همراه روحیه انقلابی و با نگاه خدمت به مردم از سوی نیروهای جمعیت هلال احمر استان تحسین برانگیز است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با حدود ۱۱ هزار نفر داوطلب جوان و دارای روحیه بسیجی سازماندهی شده و با تمامی توان در حال خدمات رسانی به مردم این استان در زمان بروز انواع حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جمعیت هلال احمر این استان جزو آن دسته از دستگاه های اجرایی استان است که عملکرد مفید و مؤثری دارد.

کلانتری عنوان کرد: باید در طول سال و نه تنها در روز جهانی صلیب سرخ از تلاش ها، خدمات، اقدام ها و فعالیت های ارزنده و اثرگذار  نیروهای جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد قدردانی شود.

وی ابراز داشت: جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با یک هزار و ۲۶۰ نفر امدادگر فعال توانست سال گذشته در ۴۴۰ حادثه مختلف و ابتدای امسال تاکنون نیز در ۴۵ بلایای طبیعی و غیرطبیعی از جمله شیوع بیماری کرونا خدمت رسانی لازم به مردم این استان را انجام دهد.

کلانتری گفت: جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۵۸ جاده ارتباطی این استان و در زمینه تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی بین نیازمندان استان توانست بدرخشد.

وی اظهار داشت: لازم است که نیروهای جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد برای ارائه خدمات به موقع، بهتر، بیشتر و مؤثرتر به ابزارها، امکانات، تجهیزات، فنون و آموزش های روز مجهز شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: برخی فعالیت های جمعیت هلال احمر این استان در زمینه بیماری کرونا کمک نقدی سه میلیارد ریالی به همراه تهیه و توزیع ۶۰۰ بسته بهداشتی و معیشتی بین مردم استان و اجرای ۳۷ طرح حمایتی و بهداشتی است.

سید امان الله جهانبین اظهار داشت: تاکنون ۲ میلیارد ریال کمک نقدی به بیماران خاص کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و یک هزار و ۸۰ بسته بهداشتی و معیشتی نیز بین جامعه هدف جمعیت هلال احمر این استان توزیع شده و این روند با جدیت ادامه دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.