سرهنگ جهانگیر انصاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین به برخی از افرادی که به دلیل کرونا  شغل خود را از دست داده اند نیز کمک های نقدی اعطا خواهد شد.

بر اساس آخرین آمار در کهگیلویه و بویراحمد از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۷ هزار ۴۳۹ نفر در این استان شغل شان را از دست داده اند.

وی افزود: در راستای اجرای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و مواسات با آسیب دیدگان کرونا، سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و بسیج با همکاری دستگاه های اجرایی استان با برگزاری رزمایش کمک مومنانه در کنار نیازمندان خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اینک مرحله دوم رزمایش «مواسات و همدلی» با هدف کمک به اقشار کم درآمد و آسیب دیده در بیماری کرونا،با توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است.

سرهنگ انصاری ابراز داشت: این مرحله نیز با همکاری استانداری ، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، نمایندگی آستان قدس رضوی، پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج، سپاه، سازمان صنعت، معدن و تجارت ،گروه‌های جهادی، ائمه جمعه، کمیته امداد امام خمینی (ره)، خیران، سازمان هلال احمر استان، ورزش و جوانان، بهزیستی، مجموعه کارکنان شرکت شرکت نفت و گاز گچساران، صدا و سیما و رسانه ها برگزار شده است.

وی تاکید کرد: در مرحله دوم رزمایش «مواسات و همدلی» ۲۵ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته سه میلیون و ۲۰۰ هزار ریال تهیه و توزیع می شود.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برنج، حبوبات، مرغ، ماکارونی، رب گوجه، روغن، خرما و گوشت قرمز از جمله اقلامی است که در این رزمایش بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

سرهنگ انصاری گفت: در مرحله اول این رزمایش ، ۴۰ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا و اقشار نیازمند توزیع شد و سایر بسته ها نیز در استمرار  مرحله دوم در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به دست نیازمندان می رسد.

به گفته فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد علاوه بر این بسته های معیشتی کمک های نقدی سه تا چهار میلیون ریالی نیز در اختیار رانندگان تاکسی وسایر افراد ، کارگران و صنوفی که کسب و کار آنها آسیب دیده قرار داده می شود.

براساس امار موجود روز گذشته موردی از بیماری کرونا در استان مشاهده نشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.