قباد مبشری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عمده ترین اهداف راه اندازی این سامانه ملی در کهگیلویه و بویراحمد ارائه خدمات بهتر به افراد و خانوارهای نیازمند استان و هدفمندتر شدن حمایت از آنان است.

وی افزود: خیر و احسان از مفاهیم ارزشمند اخلاقی و مضامین والای تربیتی است که آثار و برکات متعددی نیز در زندگی انسان ایفا می‌ کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمیته امداد به ‌عنوان یک ‌نهاد انقلابی دارای وظیفه و رسالت مهم ارائه انواع خدمات به محرومان جامعه است.

مبشری عنوان کرد: یکی از مشکلات پیش روی خدمات ‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد به جامعه هدف خود توزیع ناعادلانه خدمات و به ویژه کمک های مردم و خیران است.

وی ابراز داشت: راه اندازی سامانه ملی سخا در کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان های این استان گامی مهم در زمینه جلوگیری از پراکندگی ارائه خدمات و کمک های مردم و خیران به جامعه هدف خواهد بود.

مبشری گفت: بر اساس این سامانه ملی ارتباط مؤثری نیز با خیران، مراکز نیکوکاری و مؤسسه های خیریه کهگیلویه و بویراحمد و دیگر نقاط کشور برقرار می شود تا نیازهای محرومان استان سریعتر و به نحو مطلوبتری شناسایی و برطرف شوند. 

۴۵ هزار و ۱۲۶ خانوار با جمعیتی افزون بر ۱۱۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.