دکتر احمد عریان روز سه شنبه افزود: در صورتی که شیوع این ویروس کنترل شود احتمال دارد بعد از ماه رمضان دو تا سه هفته کلاس‌های دانشگاه به صورت حضوری تشکیل شود و دانشجویان اشکالات خود را برطرف کنند.
وی با بیان اینکه امکان برگزاری بعضی از دروس رشته‌های فنی مهندسی، تربیت بدنی به صورت مجازی امکان پذیر نیست، اظهار کرد: دانشجویان باید از این فرصت استفاده و مشکلات خود را برطرف کنند.
دکتر عریان گفت در حال حاضر با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا و گسترش شیوع این ویروس کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی گفت: پس از تعطیلی دانشگاهها، کلاسهای درسی دانشکده های دانشگاه یاسوج از روز ۱۷ اسفند و در همان وقتی که این کلاسها به صورت حضوری برگزار می شد به صورت مجازی از سوی اساتید ارایه شد.

رئیس دانشگاه یاسوج ادامه داد: بیش از ۵۰۰ کلاس درس مجازی در این مدت برگزار شده است و مشروح کلاسها نیز به صورت آفلاین برای دانشجویان در دسترس و قابل استفاده است.

وی تصریح کرد: امکان تشکیل کلاسها به صورت مجازی برای بسیاری از دانشگاهها در کشور مقدور نبود و دانشگاه یاسوج در این زمینه نیز از دانشگاههای پیشتاز و پیشرو بوده است.

دکتر عریان ادامه داد:چند شیوه برای برگزاری امتحانات مطرح و ترجیح ما برگزاری امتحانات به صورت حضوری است که این نیز بستگی به تصمیم ستاد مرکزی کرونا دارد.

دانشگاه یاسوج بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی در استان کهگیلویه و بویراحمد است و دارای پنج دانشکده و ۲ پردیس و بیش از هفت هزار دانشجو می‌باشد.

دانشگاه یاسوج از سمت مؤسسه رتبه‌بندی تایمز هایر اجوکیشن به عنوان دومین دانشگاه برتر ایران و۵۰۰ جهان در سال ۲۰۲۰ دست یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.