به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن حکمتیان در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آورده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی مقدس، شجاع و همیشه در صحنه از الطاف خداوند سبحان و از برکات انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی (ره) بوده است.

سپاهیان سلحشور، از اوایل انقلاب و سال‌های دفاع مقدس و بعد از آن به عنوان بازویی قدرتمند و صبور در تمامی صحنه‌های مبارزاتی و جهادی، هم گام با دیگر نهادهای انقلابی و ارتشیان غیور، حضوری جانانه داشته و الحمدالله امروز نیز در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، نظامی، جهادی و امداد رسانی، حضوری مؤثر و تحسین برانگیز دارد.

این نهاد الهی که ریشه‌ی آن با خون هزاران شهید سرافراز و گلگون کفن آبیاری گردیده است، در جبهه‌های مقاومت اسلامی به عنوان بازویی پرتوان و قدرتمند توانسته قدرت‌های استکباری از جمله آمریکای جنایتکار را به زانو در آورد و با دفاع از حریم و حرم آل الله و مظلومان منطقه، به عنوان دژ مستحکم اسلام شناخته شود و دیگر رزمندگان آن نیز امروزه ادامه دهنده راه آن مردان خدایی هستند.

تأمین امنیت پایدار مرزهای ایران اسلامی نیز در کنار نیروی مقدس انتظامی و ارتش غیورمان از جمله مأموریت‌ها و اهداف سپاه در طول سال‌های پس از انقلاب بوده است.

اینجانب، دوم اردبیهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، سبز پوشان راست قامت حریم ولایت علوی، مجموعه‌ی همکاران ارزشمندم در سپاه فتح استان و تیپ همیشه سرافراز ۴۸ فتح تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان عزت و سربلندی و صلابت روز افزون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را خواستارم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.