عبدالرسول شریفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقه با مشارکت حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و کهگیلویه و بویراحمد و به صورت مجازی برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقه فرهنگ سازی بین قشر کودک کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله هر چه بهتر با بیماری کرونا بوده است.

مسؤول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استقبال چشمگیر قشر کودک تمامی استان های کشور سبب شد که برگزاری این مسابقه از استانی به ملی ارتقا یابد.

شریفی عنوان کرد: فراخوان این مسابقه ۹ فروردین ماه ۱۳۹۹ منتشر شد و مهلت آثار ارسال از طریق به دبیرخانه آن مستقر در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد نیز تا ۲۲ همین ماه بود.

وی ابراز داشت: ۱۳۵ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد که پس از بررسی توسط سه عضو هیأت داوران ۲۰ اثر برگزیده و معرفی شد.

شریفی گفت: برگزیدگان این مسابقه شامل سید امیرحسین محمدیان از یاسوج، امیرعلی توکل پور از یاسوج، سارا الوندپی از یاسوج، ابوالفضل موسوی از باشت، سید کیان سعیدی از دهدشت، هستی صدیقی از گچساران، رضا قهرمانی از بوشهر، آیریک عظیمی از تهران، حسام چنگیزی از کرمانشاه، محمدرضا قاسمی از مشهد، سید طاها حسین پور از یاسوج، عباس گودرزی از یاسوج، امیرحافظ مختاری از یاسوج، فاطیما زرین تاج از یاسوج، معیاد محمدی از یاسوج، مریم براتی از یاسوج، امیررضا احمدی از یاسوج، محمدمهدی موسوی اصل از یاسوج، سید محمدیاسین پناهنده از یاسوج و مهرسا منصف از گچساران است.

وی اظهار داشت: هر کدام از افراد برگزیده این مسابقه جایزه نقدی یک میلیون ریالی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.