پرویز یزدان پناه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس ظرفیت خدمت رسانی به ۱۲۰بیمار در شبانه روز را داراست.

وی افزود: این دستگاه به طور رسمی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی تاپایان هفته جاری افتتاح می شود و به بیماران خدمات ارائه می دهد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: راه اندازی مرکز ام.آر.آی بیمارستان شهید جلیل یاسوج نیز در دستور کار متولیان امر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد است که امید است این مرکز نیز به زودی افتتاح شود.

با شیوع کرونا در کشور، بیمارستان تازه تاسیس شهید شهید جلیل به عنوان بیمارستان کرونای مرکزی استان انتخاب شد تا بیماران اصلی در آنجا بستری شوند.

 با پیگیری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، پرسنل شرکت طرف قرار داد با حضور در بیمارستان شهید جلیل یاسوج، سی تی اسکن این بیمارستان را راه اندازی کردند.

اسفند ۹۸ نیز نخستین دستگاه رادیولوژی دیجیتال (پرتابل) با پیگیری های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان و واحد تجهیزات پزشکی این دانشگاه در بیمارستان شهید جلیل یاسوج نصب و راه اندازی شد.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از ابتدا تاکنون به ۳۰۹ بیمار رسیده است.

با تلاش حوزه بهداشت استان و همکاری مردم، ۹۸ درصد جمعیت استان در غرباگری مرحله اول شرکت نمودند.

هم اکنون ۵۸ درصد مردم نیز در غربالگری مرحله دوم شرکت کرده اند که تمرکز بیشتری روی افراد پر خطر، زنان باردار و افراد مسن است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.