غلام عباس سبز روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نصب یو پی اس دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید جلیل یاسوج، اظهار داشت: شرکت طرف قرارداد نسبت به راه اندازی سی تی اسکن این مرکز به زودی اقدام می کند.

وی افزود: همچنین پیگیری راه اندازی مرکز ام.آر.آی بیمارستان شهید جلیل یاسوج در دستور کار متولیان امر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد است.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان، بیمارستان شهید جلیل به عنوان بیمارستان کرونای مرکزی استان انتخاب شد تا بیماران اصلی در آنجا بستری شوند.

سبز عنوان کرد: با پیگیری مکرر متولیان امر، تخت های بیمارستان شهید جلیل یاسوج از ۷ تخت آی ‌سی‌یو به ۱۴ تخت افزایش داده شده است و همچنین اورژانس خاتم در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت با ۳۲ تخت، بیمارستان شهید رجایی گچساران با ۳۰ تخت و بیمارستان شهید بهشتی یاسوج ۳۰ تخت تجهیز و به این موضوع اختصاص داده شده است.

بر اساس آخرین آمار، تاکنون پاسخ آزمایش ۳۲۱ نمونه مشکوک به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد دریافت شده که ۳۲ مورد آن مثبت بوده است.

از افرادی که در استان کرونای آنان مثبت اعلام شده ۹ نفر در بیمارستان بستری و در حال مراقبت و درمان هستند و ۱۵ نفر به صورت ایزوله در خانه قرطینه و داروهای خود را مصرف می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.