علیرضا دولت آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد دبیر کارگروه مساجد ستاد ایام الله دهه فجر این استان است.

وی افزود: برنامه های متنوع مذهبی، فرهنگی و هنری در ایام الله دهه فجر امسال از سوی ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در مناطق شهری و روستایی این استان برگزار می شود.

دبیر ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی از این برنامه ها شامل همایش نقش مسجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران به میزبانی مسجد شهیدان شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران، جشنواره خاطره نویسی و شعر انقلاب، نمایشگاه عکس انقلاب، مسابقه کتابخوانی انقلاب و سرودهای خیابانی با موضوع انقلاب در تعدادی شهر و روستای استان است.

دولت آبادی عنوان کرد: محافل انس با قرآن، جشن های مردمی و پخش فیلم های انقلابی در مساجد و آذین بندی مساجد از دیگر برنامه های ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در ایام الله دهه فجر امسال خواهد بود.    

وی ابراز داشت: ۲ جشنواره سرود و تواشیح ویژه اعضای کانون های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با همکاری سپاه فتح و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در ایام الله دهه فجر امسال در استان برگزار می شود.

دولت آبادی گفت: دوره آموزشی نمایشنامه نویسی و داستان نویسی ویژه اعضای کانون های فرهنگی، هنری مساجد منطقه هفت کشور شامل کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس و جنوب فارس نیز به مدت سه روز در ایام الله دهه فجر امسال در شهر یاسوج مرکز این استان برگزار خواهد شد. 

۶۴۵ کانون فرهنگی، هنری مساجد با تعداد اعضای افزون بر ۶۱ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که حدود ۷۰ درصد آنها روستایی و عشایری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.