سرهنگ شاهپور بهرامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش شبانه روزی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کهنوج اعضای باند 6 نفره سرقت های مسلحانه طلا و جواهرات دستگیر شدند.
وی ادامه داد: اعضای این باند شرور شامل پنج مرد و یک زن بودند که اقدام به سرقت طلا و گاوصندوق های موجود در منازل مردم می کردند.
فرمانده انتظامی کهنوج ادامه داد: همچنین در این رابطه یکی از طلافروش هایی که طلاهای سرقتی را خریداری می‌ کرد، دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
وی بیان کرد: افرادی که از هفت متهم دستگیر شده باند سرقت طلا در کهنوج شکایت دارند، هر چع سریع تر به منظور شناسایی و تشکیل پرونده قضایی به پلیس امنیت عمومی واقع در خیابان مسجد جامع روبروی بانک سپه مراجعه کنند.
سرهنگ بهرامی اظهار کرد: شهروندان ضمن مراقبت و دقت در نگهداری از طلا و جواهرات خود در منزل، وسایل گران قیمت و ارزشمند خود را در جای امن مانند بانکها نگهداری کنند.
وی در پایان ضمن درخواست از مردم برای همکاری با پلیس به منظور دستگیری و متلاشی شدن باندهای متخلف خاطرنشان کرد: مهمترین شرط پایداری امنیت هر جامعه، مشارکت مردم با پلیس است.
مرکز شهرستان کهنوج در فاصله 330 کیلومتری جنوب کرمان است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.