به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ ناصر فرشید افزود: ماموران انتظامی بخش راین شهرستان کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع شدند و پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار کرد: ماموران انتظامی با تشکیل اکیپی به مسیر حرکت قاچاقچیان اعزام و پس از تعقیب و مراقبت به 2 خودرو سواری زانتیا و پژو 405 مشکوک و دستور توقیف آنها را صادر کردند.
سرهنگ فرشید افزود: راننده این 2 خودرو بدون توجه به اخطار و ایست پلیس با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ اقدام به فرار کرده که پس از تعقیب و گریز عرصه را بر خود تنگ دیده و خودروها را متوقف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این 2 خودرو 507 کیلوگرم تریاک و 136 کیلوگرم حشیش را کشف و سه متهم را نیز در این رابطه دستگیر کردند.
وی در ادامه با اشاره به کشف 643 کیلوگرم مواد مخدر گفت: خودروها توقیف و متهمان دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش دهند.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.