به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادگستری استان کرمان، محمدباقر اسلامی در حاشیه افتتاح سمن سرای دادگستری استان کرمان افزود: حضور مردم در انجام فعالیتهای داوطلبانه در کشور ما زبانزد است و تا مردم نخواهند و نباشند مشکلی بر طرف نخواهد شد.
وی عنوان کرد: سازمانهای مردم نهاد نیز از دل همین مردم بیرون آماده اند و تلاش می کنند به واسطه جلب مشارکتهای اجتماعی در راستای رفع مشکلات گام بردارند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان افزود: این معاونت نیز بر اساس وظایف ذاتی خود با مشارکت سازمانهای مردم نهاد فعال در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدام به در اختیار قرار دادن مکانی به عنوان سمن سرا کرده و در نظر داریم تا بتوانیم با جلب حمایت های بیشتر و با کمک مردم مشکلات و معضلات اجتماعی را که همان دغدغه مسؤلان بویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی است، کاهش دهیم.
صبح امروز با حضور معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان سرای سمن های فعال در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی افتتاح شد.
آیین افتتاح سمن سرای دادگستری استان کرمان با حضور معاونت های فرهنگی و اجتماعی دادگستری کل استان، رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهر کرمان و رئیس بهزیستی این شهرستان و جمعی از سازمانهای مردم نهاد برگزار شد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.