به گزارش ایرنا 2 تیم مس کرمان و مس رفسنجان عصر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان مقابل هم صف آرایی کردند و مس رفسنجان توانست با تک گل دقیقه 86 بهرام رشیدفرخی پیروز این میدان شود.
نیمه نخست این دیدار با برتری نسبی و حملات متعدد تیم فوتبال مس کرمان همراه بود و در نیمه دوم این دیدار تعادل بر بازی حاکم بود و حملات از سوی 2 تیم ادامه داشت اما با گل دقایق پایانی، شاگردان علی سامره توانستند سه امتیاز شیرین خانگی را از این دیدار کسب کنند و اولین برد خانگی خود را در لیگ دسته یک فوتبال مقابل حریف کرمانی خود رقم بزنند.
فرهاد سالاری، محمد علیزاده و حمید عرفانی از تیم فوتبال مس کرمان و اکبر حیدرنیا در دقیقه 28، کاظم حیات منش در دقیقه 45، عباس کاظمیان در دقیقه 54، علی مرزبان در دقیقه 55، حسین رسولی و میرزاحسینی از تیم مس رفسنجان با کارت زرد داور جریمه شدند.
بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال مس کرمان روی خطای دقیقه 64 بازی بر روی یاسر فیضی معترض بودند و داور این دیدار اعتقادی به پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.
پس از بازی های امروز تیم فوتبال مس کرمان با 15 امتیاز در جایگاه هفتم، مس رفسنجان با 14 امتیاز در رتبه نهم و گل گهر سیرجان با 13امتیاز در مقام دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال (جام آزادگان) قرار گرفته است.
روز چهارشنبه در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال تیم مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان مقابل صبای قم بازی می کند، مس رفسنجان نیز در مازندران به دیدار تیم نساجی می رود و گل گهر سیرجان نیز در ورزشگاه اختصاصی گل گهر میزبان خونه به خونه بابل است.
خبرنگار: حامد سالاری **انتشار: بهنام احمدی *
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.