به گزارش ایرنا مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی (جشنواره شکارچیان) جمعه به میزبانی روستای اسلام آباد (شهرستان رابر) برگزار شد و 70 ورزشکار از 2 استان کرمان و هرمزگان در این مسابقه به رقابت پرداختند.
از بین شرکت کنندگان این دوره از رقابت ها سعید خدادادی از شهرستان رابر به مقام نخست رسید و مسعود خدادادی و همچنین علیرضا شاکری از بزنجان کرمان در جایگاه دوم و سوم این رقابت ها ایستادند.
محمد زینلی، ساعد خدادادی و محمد فروزان نیز به ترتیب مقام چهارم تا ششم مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی 2 استان کرمان و هرمزگان را به دست آوردند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رابر در رابطه با برگزاری این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات با شعار حمایت از محیط زیست و حیوانات و به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شده است.
فتاح حاجی زاده افزود: هدف اصلی برگزاری این مسابقات حفاظت اصولی از پرندگان و حیوانات بومی استان کرمان بوده است.
مرکز شهرستان رابر در فاصله 185 کیلومتری جنوب غرب کرمان قرار دارد و جشنواره شکارچیان در روستای اسلام آباد (شاه مرتضی) در فاصله 13 کیلومتری شهرستان رابر برگزار شد و به مدت یک روز ادامه داشت.
مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی استان های هرمزگان و کرمان (جشنواره شکارچیان) با حضور محسن اسماعیلیان رئیس هیات تیر اندازی استان کرمان، سرپرست فرمانداری شهرستان رابر، سرپرست بخشداری مرکزی این شهرستان ، سرپرست اداره ورزش و جوانان و سایر مسئولان محلی شهرستان رابر در محل روستای اسلام آباد کرمان امشب (جمعه) به پایان رسید.
خبرنگار: بهجت فروزان مهر ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7425/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.