به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد قاسمی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز استان کرمان افزود: پشت پرده اقدامات آمریکا افرادی هستند که دیده نمی شوند و خروجی این اقدامات، همان سیاست های مستکبرانه ای است که با دولت آمریکا بسته شده است.
خطیب جمعه کرمان با اشاره به حساسیت آمریکا نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این حساسیت طبیعی است چرا که سپاه ما ممکن است اقداماتی را انجام دهد که ذهن آمریکایی ها را به هم بریزد.
وی ادامه داد: علت اصلی دشمنی مستکبران با سپاه پاسداران برای این است که می دانند بخش قابل توجهی از اقتدار و توانمندی موشکی ایران مرهون اقدامات پاسداران ما است.
وی با بیان اینکه این دشمنان اخیرا مجددا خواستار فشار بیشتر به جمهوری اسلامی شده اند گفت: هدف اینها سپاه پاسداران و موشک های ایران نیست بلکه حرف آخرشان این است که جمهوری اسلامی به هیچ وجه نباید باشد.
حجت الاسلام قاسمی زاده بیان کرد: مردم عزیز ما می دانند که دوران حساسی را پشت سر می گذاریم و امیدواریم بتوانیم این راه دشوار را تا ظهور ولی عصر (عج) ادامه دهیم.
**پیشرفت علمی، کشور را توانمند می کند
امام جمعه موقت کرمان در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از نخبگان کشور اشاره و اظهار کرد: اگر می خواهیم کشور قدرتمند و مقتدری داشته باشیم باید به همان نسبت پیشرفت علمی خوبی داشته باشیم.
حجت الاسلام قاسمی زاده به ظرفیت و توانمندی بالای نخبگان کشور اشاره و عنوان کرد: نخبگان ما می توانند رشد علمی کشور را افزایش دهند و مشکلات و گرفتاری های مملکت را برطرف کنند و در واقع برای هر موضوعی یک راهکار مناسب ارائه می دهند.
وی تصریح کرد: دولت تلاشگر هم موظف است در این مسیر امکانات مناسب را در اختیار نخبگان قرار دهد.
حجت الاسلام قاسمی زاده خاطرنشان کرد: همه کشورهای اروپایی، آمریکایی و خصوصا اسرائیل غاصب به هر نحوی که بتوانند سعی می کنند تا جوانان ما را از خلاقیت باز بدارند.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی یک کشور توانمند است عنوان کرد: در گذشته ما به عنوان یک کشور درجه چندم به شمار می رفتیم اما امروز به برکت انقلاب اسلامی کشوری اثرگذار و مقتدری هستیم که نمونه بارز این اثرگذاری را می توان در تحولات سوریه و عراق مشاهده کرد.
وی با بیان اینکه امروز امن ترین کشور منطقه، جمهوری اسلامی است اضافه کرد: انگلیس یکی از کشورهایی است که به شدت در معرض تروریست قرار دارد.
خطیب جمعه کرمان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم شناخت دشمن اظهار کرد: همه ما باید دشمن و راه های دشمنی آن را بشناسیم.
وی همچنین به 22 مهر ماه و وفات آیت الله مهدوی کنی اشاره و عنوان کرد: در این روز یکی از علمای بزرگ جمهوری اسلامی را از دست دادیم.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی**انتشار: بهنام احمدی *
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.