به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، فاطمه سادات حسینی در سومین نشست شورای راهبردی تحکیم و تعالی خانواده استانداری کرمان افزود: این کار موازی کاری نیست و در حوزه زنان و خانواده به دنبال افزایش حساسیت در سازمان ها هستیم تا کارشناسان فرهنگی، سلامت و بهداشت، مستندسازی و اطلاع رسانی، ورزش و نشاط و آموزش و پژوهش نگاه ویژه ای به بحث خانواده داشته باشند.
وی با اشاره به توطئه دشمنان برای ضربه زدن به بنیان خانواده ها عنوان کرد: دشمن برای ضربه زدن به بنیان خانواده ها روی منابع فکری، مالی و معنوی برنامه ریزی کرده و باید روش های صحیح مقابله با این توطئه ها را اجرایی کرد.
حسینی بر نقش آفرینی بانوان در برنامه ریزی های این حوزه تاکید کرد و ادامه داد: شورای راهبردی تحکیم و تعالی خانواده به دنبال تعامل در مسیر کمک به سلامت، بهداشت، آموزش و افزایش آگاهی های خانواده ها است.
وی گفت: این شورا در 2 بعد درون سازمانی و برون سازمانی فعالیت دارد و به دنبال آن است که چند برنامه اجرایی و کارشناسی شده را در مسیر اهداف خود اجرایی کند.
شورای راهبردی تحکیم و تعالی خانواده در راستای مستحکم کردن کانون گرم خانواده و در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن تشکیل شده است.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی**
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.