به گزارش ایرنا، علی نیک نفس عصر سه شنبه در شورای اداری شهرستان فاریاب افزود: این طرحها با 2 هزار و 950 میلیارد و 928 میلیون ریال اعتبار 69 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی بیان کرد: سال جاری با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان 'اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل' نامگذاری شده و همه توان خود و مجموعه شهرستان را برای تحقق شعار امسال بکار گرفتیم.
وی تصریح کرد: فاریاب از ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه کشاورزی و معادن برخوردار است که تلاش می شود این ظرفیت ها برای شکوفایی اقتصاد این شهرستان بکار گرفته شود.
فرماندار فاریاب اظهار کرد: دولت دوازدهم در ادامه تکمیل مسیر قبلی تحقق اقتصاد مقاومتی را با شتاب بیشتری طی می کند.
امام جمعه فاریاب نیز گفت: استقرار 2 پاسگاه انتظامی در بخش هور و مرکزی از نیازهای مهم این شهرستان است که امیدواریم با مساعدت مسئولان استان کرمان این مهم محقق شود.
حجت الااسلام علی رفیعی از خام فروشی معادن در این شهرستان انتقاد کرد و افزود: سرمایه های این شهرستان بصورت خام فروخته می شود و از طرفی حقوق کارگران از سال 95 پرداخت نشده است از این رو باید به این مساله رسیدگی شود.
نماینده پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی نیز با انتقاد از ایجاد دولت خودگردان در اقلیم کردستان عراق گفت: هدف از ایجاد همه پرسی و تشکیل دولت مستقل در کردستان عراق، ایجاد پایگاهی برای استکبار جهانی و ایجاد آشوب در منطقه است.
احمد حمزه سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را محکوم کرد و افزود: ترامپ تاجری است که اکنون سیاست خارجی را با معامله در بازار تجارت اشتباه گرفته است.
وی تصریح کرد: رئیس جمهوری آمریکا می داند برجام به نفع ایران است به همین دلیل عصبانی و مخالفت خود را اعلام کرده است.
وی بیان کرد: برجام تنها متلعق به کشور آمریکا نیست و هم پیمانان آمریکا از رئیس جمهوری این کشور دلخورند و از او قطع امید کرده اند.
وی اظهار کرد: قویترین بال قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است از این رو ما هرگز سپاه پاسداران را تنها نمی گذاریم.
مرکز شهرستان فاریاب در 330 کیلومتری جنوب مرکز استان است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.