به گزارش ایرنا، مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور در 10 وزن و حضور 105 ورزشکار از 11 استان به مدت 2 روز در محل سالن جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان برگزار شد و چهره تیم های برتر این مسابقات مشخص شد.
تیم کشتی جوانان استان کرمان در فینال این رقابتها مقابل تیم قدرتمند قزوین قرار گرفت و کشتی گیران کرمانی توانستند با نتیجه 6 بر 4 حریف خود را از پیش رو بردارند و قهرمان این دوره از رقابت ها را کسب کنند.
تیم استان گلستان نیز در رده بندی با نتیجه 6 بر 4، تیم چهار محال بختیاری را از پیش رو برداشت و سوم شد.
همچنین مقام های پنجم تا یازدهم این مسابقات به ترتیب به تیم هایی از استان های همدان، خراسان جنوبی، ایلام، زنجان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و یزد رسید.
تیم کشتی فرنگی جوانان استان کرمان به صورت دوره ای با کسب پیروزی مقابل تیم های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری و قزوین قهرمان این دوره از رقابت ها شد.
در انفرادی نیز امید آرامی، علی رستار، امیرحسین عرب، محمدجواد ترکاشوند، محمدرضا کاکه، سلمان کیخاپور، مهدی جلالی، فردین سالاری پور، احسان اسماعیلی پور و مسعود زیدآبادی در اوزان مختلف مدال طلا گرفتند.
نایب رئیس هیات کشتی استان کرمان دراین ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: این دوره از رقابتهای کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور زیر نظر فدراسیون کشتی برگزار شد و از سطح خوبی در داوری و برگزاری مسابقات برخوردار بود.
نخعی با بیان اینکه استان کرمان و شهرستان سیرجان به خوبی این مسابقات را میزبانی کردند افزود: این استان درخواست میزبانی رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور را به فدراسیون کشتی ارائه کرده و کرمان برای این مسابقات از آمادگی کامل برخوردار است.
مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور در سه گروه به نامهای 'الف'، 'ب' و 'ج' برگزار می شود که قهرمان گروه 'ج' به گروه 'ب' می رود و قهرمان گروه 'ب' به گروه 'الف' این مسابقات راه پیدا می کند.
مرکز شهرستان سیرجان در فاصله 180 کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: بهنام احمدی *
7420/3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.