به گزارش ایرنا، ایمان قاسم زاده روز دوشنبه در نشست خبری افزود: تمامی این موارد عقرب گزیدگی درمان شدند و بیشترین عامل فوتی در زمینه عقرب گزیدگی به علت مراجعه دیرهنگام بیمار به مراکز درمانی بوده است.
وی گفت: در این راستا 2 کارگاه سم شناسی و عقرب شناسی با حضور اساتید مطرح کشوری در شهرستان کهنوج برگزار شد تا شاهد ساخت پادزهر عقرب های منطقه جنوب کرمان باشیم.
وی همچنین به مساله اختلاس سال گذشته در دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: همکاری لازم در این مورد با مجموعه قضایی انجام شد و دستگاه قضایی در صورت نیاز پیگیر این مساله است و ما هم همکاری لازم را خواهیم داشت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ادامه داد: نظارت بیشتر در زمینه مسائل مالی و بازرسی مداوم از بخش های مالی بصورت ویژه در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.
وی نداشتن آگاهی در زمینه مسائل بهداشتی را یکی از معضلات کشور دانست و اظهار کرد: در زمینه مسائل بهداشتی باید اطلاع رسانی بیشتر کرد تا شاهد کاهش مشکلات باشیم.
قاسم زاده تصریح کرد: کم تحرکی و چاقی یکی از معضلات امروز جامعه است از این رو باید اطلاعات مردم را در این زمینه بالا برد تا شاهد این معضل در جامعه باشیم.
وی خاطرنشان کرد: با کمبود نیرو در بخش درمان مواجه هستیم و پیگیر رفع این مشکل در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم.
وی ادامه داد: با توجه به گستردگی منطقه جنوب کرمان پیگیر جذب نیروهای بومی برای این منطقه می باشیم و پیگیر افزایش امکانات بهداشتی در منطقه جنوب کرمان می باشیم.
دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: روح الله صائب *
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.